תמיכה תחזוקה ואירוח אתרים

תמיכה תחזוקה ואירוח אתרים

תמיכה ותחזוקה
שירותי תמיכה ותחזוקה מקצועית מאפשרים רציפות עבודה באתר האינטרנט ורציפות שימוש מצד המשתמשים. הסכמי התחזוקה והתמיכה כוללים יעוץ מקצועי שוטף וחברת Uteam מציעה שני מסלולי התקשרות מרכזיים:

  •  הסכם תחזוקה ריטיינר חודשי לפי SLA המוגדר מראש 
  • תמיכה בשיטת "בנק שעות" חודשי / רבעוני / שנתי 

במסגרת הסכמים אלו האירגון מקבל זמינות והוא יכול לצרוך תמיכה שוטפת, שירותים משלימים, טיפול בתקלות, שימור סביבת פיתוח וכן הרחבות תשתית בתקופות בהם ישנו עומס רב על המערכת.
הצלחת הפעילות תלויה במידה רבה בתמיכה ובשירותי התחזוקה לאורך זמן והצוות המקצועי של חברת יוטים מחויב ללקוחותיו למתן שירות אדיב ומקצועי וכן מענה מדויק לצרכים המקצועיים והעיסקיים המתפתחים לאורך הזמן. לקוחותינו חשים בידיים מקצועיות בטוחות ויכולים להתמקד בליבת העסקים שלהם תוך הפחתת העלויות השוטפות ושיפור מתמיד של ביצועי המערכת. 
הסכם תמיכה ותחזוקה מאפשר לעסק שמירה על תקינות המערכות, טיפול ותחזוקת קוד המקור, תיעוד שינויים, עדכון תאימות לדפדפנים, איתור ופתרון תקלות, טיפול בבסיסי נתונים ועוד. בנוסף הסכמי תמיכה ו/או תחזוקה יאפשרו לכם לשדרג  ולעדכן את האתר וכן והכנסת שיפורים ומודולים חדשים לאתר, הרחבת מודולים קיימים, שדרוג מערכות ניהול תוכן CMS  לרבות עדכון והוספת תכנים וכן  ובשיפור העיצוב במסגרת "מתיחת פנים" לאתר במסגרת השקת שירותים ותכנים חדשים. 

אירוח אתרים
במסגרת שירותי האירוח מוקצים שרתים בהתאם לתשתיות הנדרשות לאתר או לאפליקציה תוך התאמה דינמית של רוחב הפס בהתאם לתעבורה המתבצעת באתר. אירוח האתר הכולל תמיכה שוטפת יאפשר שירותי תחזוקה שוטפים, עדכונים, גיבויים, דאאר אלקטרוני, מערכות אנטי וירוס, ניטור עומסים, סטטיסטיקות, בדיקות תקינות ועוד. 
שירותי האירוח מאפשרים מצד אחד לאירגון להתמקד בתחום התמחותו ומצד שני מאפשרים גמישות ודינמיות בכל הנוגע לתשתית ורוחב הפס הכל בהתאם לצרכים המשתנים והכל תוך שמירה מלאה של יכולת השליטה והניהול של האתר מצד האירגון. האיחסון מבוצע בחוות שרתים מאובטחת ולאחר שהגדרנו אתכם את הארכיטקטורה הנידרשת שרתים ובסיסי נתונים, את גודל שטח האחסון ואת נפח התעבורה (רוחב פס). לקוחות המאחסנים את האתרים שלהם ביוטים יכולים לנהל את המערכת באופן שוטף באמצעות הפלטפורמה ובאופן עצמאי.