קונספט UI ועיצוב גרפי

קונספט UI  ועיצוב גרפי

תכנון UI ועיצוב גרפי 
המשתמש הוא העיקר ןתהליך תכנון ה UI בממשק המשתמש מעמיד למעשה את המשתמש במרכז התהליך,
ההתייחסות בתכנון האתר והעיצוב הגרפי יוצרים את האוירה והחוויה והיא מכוונת אל המשתמש צרכיו והתנהגותו הצפוייה באתר. התהליך מתחיל מחקר מעמיק הן של סוגי המשתמשים והעדפותיהם והן של המתחרים והענף העיסקי בו האירגון פועל הכל תוך התייחסות לתהליכים העיסקיים שסומנו על ידי הנהלת האירגון מולו התהליך מתבצע. 
התהליך מתבצע ע"י שילוב של ראיונות אישיים וקבוצתיים, הבניית תסריטי שימוש של המשתמשים והגולשים השונים, וכן על ידי סקירת אתרים דומים של מתחרים וחברות דומות בארץ ובעולם. 
תהליך זה הוא הבסיס ליצירת קונספט לממשק המשתמש UI וממנו ניגזרים מבנה האתר, תהליכי הניווט, מיקום הרכיבים והשירותים הנוספים שיופיעו באתר מיקומם ואופן הופעתם. 
השלב הבא מתייחס לעיצוב הגרפי, הצבע, האייקונים, אלמנטים בניווט, גופנים, צבעים, כותרות ואובייקטים גרפיים כל זאת בהתאמה לקו הגרפי של החברה וספר המותג שלה באופן שמחזק את ערכי הארגון אותם הוא מבקש לשקף כלפי לקוחותיו ושותפיו.

עיצוב רספונסיבי - Responsive Design 
מאפשר הצגה נכונה של התכנים בכל סוגי ומגוון הפלטפורמות העדכניים ומטרתו לספק את חווית הצפייה האופטימלית למגוון רחב של מכשירים כגון מסכים בגדלים שונים, מכשירי סלולר מיצרנים ובגדלים שונים וטאבלטים. מדובר למעשה בממשק דינאמי המבוסס על פרופורציות מותאמות בין רכיבי התוכן השונים באתר כך שהוא יראה היטב בכל מכשיר ובכל גודל מסך בו הוא יופיע, האלמנטים מסתדרים בהתאם לחווית הצפייה האומפטימלית בהתאמה למכשיר תוך שמירה על היררכיית הנתונים והתכנים שבאתר.

חברת יוטים מסייעת ללקוחות לראות את השימוש באתר דרך עיני הגולשים ופיתוח אתר ידידותי  לשימוש, ונעים מבחינה ויזואלית, מספק את האינפורמציה בצורה ברורה ומביא לניצול נכון ואופטימלי של האתר.