ניהול ידע, ניהול מסמכים ופורטלים אירגוניים

ניהול ידע, ניהול מסמכים ופורטלים אירגוניים

Uteam יוטים מתמחה בהקמת פורטלים ארגוניים  מבוססי קוד פתוח דוט נט המהווים ערוץ דיגיטלי פנים אירגוני יעיל המיועד ל עובדי החברה בארץ ובחו"ל שיתוף וקבלת מידע ועדכונים בצורה קלה וידידותית תוך מתן אפשרות לצפייה מותאמת גם במובייל.  הפורטל  האירגוני משמש כפלטפורמה להטמעת ערך של שיתוף ידע והנגשת מידע אירגוני, מהווה שער כניסה למקורות אחרים ברשת עבור כלל עובדי ארגון או חברה, ומתמקד בנושאי תקשורת פנים ארגונית, משאבי אנושרווחה ומאגד בתוכו מידע שימושי לעובד.

פורטל אירגוני מעודד את העובדים להתגבש כקהילה לומדת וירטואלית המשלבת במקביל גם מפגשים פיזיים. לעבודה עם פורטל אירגוני יש יתרונות רבים נוספים כגון: שימור ידע וצמצום אובדן הידע עם פרישתם של עובדים ובעלי תפקידים, מהווה פלטפורמה להפקת לקחים  על בסיס ניסיון מצטבר, מסייעת בניהול תובנות והפצתם בארגון, מעודדת עובדים לקרא נהלים ולקבל עדכונים, להציע הצעות ייעול, סקרים ועוד.
הפורטל האירגוני מאפשר יצירת היררכיה של מידע דרך עץ ניווט וכולל מנוע חיפוש מתקדם אשר מאפשר למצוא ולמיין כל פריט מידע שקיים ומוצא את המסמכים הרלוונטיים תוך מציאת מילות מפתח בגוף המסמך עצמו.
יתרון נוסף שהפורטל מאפשר הוא השימוש כמדיה חברתית פנים אירגונית תוך  שימוש בכלים מעולם web 2.0  לניהול ידע ותובנות באמצעות חוכמת ההמונים, רשתות חברתיות מקוונות ובלוגים ארגוניים ענן תגיות ומיפוי מילות המפתח הארגוניות.

לקבלת רשימה מלאה של הרכיבים ומתווה להקמת פורטל אירגוני אנא צור קשר.