אתרי שירות ותוכן

אתרי שירות ותוכן

אתרי שירות תדמית ותוכן מהווים חלק חשוב ומרכזי בערוצים הדיגיטלים בהם החברה פונה אל לקוחותיה וערוץ בו הלקוחות עצמם פונים את החברה במטרה לקבל מידע שירות או לרכוש מוצר. הקונספט השיווקי וערכי החברה באתרי תדמית יבואו לידי ביטוי באתר הן ברמה ותיכנון של ממשק המשתמש UI, ברמת העיצוב הגרפי באיכות התכנים והנגשת המידע והשירותים לגולשים בצורה קלה ומהירה. 
למערכת התוכן CMS יש חשיבות מרכזית בהצלחת האתר והפופולריות שלו בקרב הגולשים, וכן ביכולת לנהל אותו תוך כדי שמירה על רמת עדכניות גבוהה. חברת יוטים מספקת פלטפורמה ידידות מאד המאפשרת עידכון ועריכת דפי האתר, העלאת תמונות, יצירת טפסים, יצירת גלריות של תמונות, העלאת סירטונים, קבלת סטטיסטיקות שימוש בכלי Analytics מתקדמים וכלים שיאפשרו אופטימיזציה במיקום האתר במנועי החיפוש.

לצוות Uteam ניסיון רב בעיצוב והטמעת פתרונות תוכנה ויישומים בפלטפורמות השונות, כלי ניהול ומחקר יעילים וברשותה מספר פתרונות תוכנה וערכות כלים המאפשרים הקמה מהירה של אתרי תוכן איכותיים תוך שימוש בטכנולוגיות NET. ו-PHP.
אתר התוכן הוא חוליה משמעותית ביותר עבור כל ארגון מודרני וניהול נכון שלו יסייע בצמיחתו והצלחתו. הקמת אתרי התוכן והתדמית מתבססים על לימוד הארגון, אפיון צרכיו ובניית ארכיטקטורת הפתרון האופטימלית עבורו, משלב האפיון והתכנון, דרך היישום ועד להטמעה הסופית, תוך מתן אחריות כוללת לאורך זמן ושמירה על רמת עדכניות גבוהה. 
אתר תדמית טוב משרת את המטרות העסקיות והשיווקיות של האירגון ומסייע לו לשקף את ערכיו העיסקיים המקצועיים והחברתיים לקהל הגולשים ולכן חשוב שכבר בשלב התכנון הראשוני ייעשה איפיון וניתוח המסרים ללקוחות. ניתוח קהל היעד והבנת פרופיל הלקוחות ישפיעו על תהליכי הניווט ועיצובו של האתר ויאפשר העברת מידע מסרים ברורה לקהל הלקוחות העיקרי שאליו האתר פונה. חשוב לא פחות לתכנן את האתר בהתייחס למתחרים אחרים בענף, באופן שיבליט את הערך המוסף של העסק, יבליט את המותג העסקי ויחזק את נאמנות הלקוחות כלפיו. לעיצוב הגרפי, להתאמת תפריטי ותהליכי הניווט ולתוכן יש תפקיד חשוב ביותר הן ביצירת חווית גלישה משופרת לגולשים והן ביחס למנועי החיפוש הסורקים את דפי האתר בכדי ליצור תנועה איכותית באתר ויחס המרה מיטבי בין גולשים לבין לקוחות.