אפיון אתר סחר

אפיון אתר סחר

רכיבים מרכזיים בתהליך אפיון אתר סחר

שאלות מרכזיות של מנהלי אתרי סחר מתמקדות בחיבור שבין היכולות הטכנולוגיות לבין הצרכים העסקיים של החברה למשל באיזה אופן ניתן  לעורר טוב יותר את הביקוש למוצרים המשווקים, מהי הדרך הנכונה להרחבת בסיס הלקוחות ולהניעם לפעולה וכיצד להעניק להם תחושת ביטחון שייכות ונאמנות בקרב הלקוחות.

שלב האפיון בא לענות בדיוק על מרבית השאלות המרכזיות הללו והוא כולל התייחסויות לנושאים כגון:

  • יצירת קונספט לאתר בהתאמה למיתוג החברה והמוצרים
  • כלים ליצירת חוויה רציפה של הגולשים למשל ברצף אתר, מובייל, ורשתות חברתיות.
  • ניהול האתר, מערכת הניהול, מערכת הרשאות בקרה ועדכונים
  • ניהול מוצרים, ספקים, מחירונים, קטלוגים, מבצעים והנחות
  • יצירת אזור אישי, מעקב אחרי הזמנות, וקבלת מידע אישי ממוקד רלוונטי
  • עדכונים, הוספה, הסרה ושינוי של מוצרים, עדכון תמונות ופרטי מוצר
  • תהליך הזמנה, שיטות משלוח, שיטות תשלום
  • תהליך הרכישה ועגלת הקניות
  • אפשרויות סליקה בכל כרטיסי האשראי המקובלים וכן ב PayPal
  • ממשקים למערכות ניהול ולוגיסטיקה פנימיות ושירות לקוחות
  • ממשקים והתחשבנות מול ספקי משנה ויצרנים
  • קידום במנועי חיפוש
  • תמיכה בריבוי שפות
  • דוחות סטטיסטיקה ו Analytics
  • עדכון תכנים ניהול כתבות, ומאמרים
  • אבטחת מידע
  • תחזוקה, תמיכה טכנית, הדרכה למהל האתר ולמנהל התשתיות